Nurdem33 Esrakt evet canım benim Dr 2 dişi 3 saatte yaptı tabi bunun içinde lazerle diş eti temizliği de vardı şimdi çıkıyorum bende kontrole gidiyorum bide sabahtan beri benim 20 dişimde bir Ağrı var bakalım onun için ne dicek umarım herşey yolunda gider 😊
Esrakt Nurdem33 insan bazen bu haksızlık yapma çocuğum anneye bunu diyo ama iki dakka sonra geciyo onun varlığını bilmek yetiyo inşallah herseyiniz yolundadır 🤗
Nurdem33 Esrakt şuanda uyuşturdu Dr 20 lik dişi çekecek bakalım nasıl olacak 4 gün önce kan tahlili vermiştim onlara bakarak karar verdi yapılan dişlerim iyiymiş
Nurdem33 Esrakt şimdi bitti işlemim buz katılar bildigin ameliyat yaptı sanırım 2 dikiş attı antibiyotik tedavisi dedi ilaç yazdı umarım şişmez çok zor bir işlem bu 20 lik diş çekimi