Sumeyye_g Esrakt ben bi dönem dişçide çalışmıştım öyle gelen gebe hastalarımız vardı kadın Doğum doktorundan yazı alıyordu Bebek anne sağlıklı yapmasında bi sakınca yoktur diye ama kanal tedavisine başlanır sonra sinirler temizlenince kanal tedavisi bitirmezdi doktorum Doğuma kadar temizler pansuman yapar Doğumdan sonrada gelir kanal tedavisini bitirdi ama doktorun izin vermesi gerekir çok geçmiş olsun
Mavilianne Esrakt Ben yaptıracaktım fakat yapmadılar. Üstelik elimde kağıdım da var ama işte dişçiler yapmayız diyorlar. Kaç tane dişçiye gittim bilmiyorum. Suan 33+3 oldum 2 hafta önce yaptırmak istiyordum. Vardır bunda da bir hayır diyorum bekliyorum inşaAllah bana ağrı sızı yapmaz 🤲🏻 Yoksa en sonunda serum takılıyor 😏
Nurhnm Ben yaptırdım 6. Haftalık hamileyken. Kadın doğum doktorum çekimi hiç önermedi Tam olarak kanal tedavi oldu da denemez ama sinirleri basit bi işlemle temizledi dişçim geçici dolgu koydu sık sık değiştiriyo dolgumu doğuma kadar bu şekilde idare edeceğiz inşallah 🤲🏻 Şimdi 14 haftalık olduk hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür
Esrakt Nurhnm benim sanırım tamamen bi kanal tedavi olucak smdilik antibiyotik veri haftaya kanal tedavi yapilcak
Esrakt Sumeyye_g doktorum ben ve bebegimin saglikli olduguna dair bi belge verdi her işlem yapilabilir dedi dişçiye gittim antibiyotik verdi haftaya tedavi dedi galiba hmileler icin farkli bi igne uygulayıp yapiyolar röntgen bile cekmek istemedi
Nurhnm Esrakt doğrudur canım ben riskli dönemde olduğum için basit bi işlem yapıldı sanırım ağrım olursa 16. Haftadan sonra kurşun yelekle röntgen çekilebilir dedi doktorum ama çok şükür şimdilik ağrım yok 😌
Sumeyye_g Esrakt aynen röntgen çekmez gebelerde hiç denk gelmedim daha iyi çekmemesi zaten inşallah geçer şikayetiniz
Esrakt Hazalpber Evet banada imzali kağıt verdi bebege zarar gelmesinden korkuyorum ama agridan duramıyorum
Esrakt Mavilianne Son haftalara yakin yapmiyolar diye biliyorum ilk 3 ve son 3 ay yapmadiklarini duymuştum Allah sabır versin 🙏
Esrakt Sumeyye_g İnşallah teşekkür ederim morfin olarak farkli bir igne mi kullaniyolar gebelerde bilginiz var mi
Nurhnm Esrakt içini ferah tut olmaz zaten kesin zararı var demiyolar her ihtimale karşı yaptırmayı doğru bulmuyo bazı doktorlar. Benim o günlerde kanamam olmuştu hatta doktorum bir an önce dişini yaptır onun ağrısı bile bebeğini riske atıyor demişti.
Sumeyye_g Esrakt yanlış hatırlamıyorsam öyle olması lazım dı herkese vurulan iğnelerden değildi farklı bişey di ama adını hatırlamıyorum
Nurdem33 Esrakt ben 2 gün önce cumartesi günü yaptırdım doktorum doçent Dr Birkan Taha Özkan Mersin’de özel kliniği var böyle bir Dr yok mesleğinin hakkını sonuna kadar veriyor ben 21 haftalık gebeyim sol azı 2 dişim çürümüştü az az agrılar başlamıştı gebelik Dr um ile görüştüm dişçiye gidenişirmiyim dedim git dedi ama mutlak sana uygulayacağı ilaçlardan bilgim olsun dedi dişçiye gittim Dr izni var dedim tlf numarasını istedi kısa bir görüşme yaptılar benim orda daha önce yaklaşık 7 ay önce çekilmiş röntgenim vardı ona bakarak 2 dişime kanal tedavisini yapacagını bu yüzden röntgen e gerek olmadığını iltihap varsa temizleyeceğini antibiyotik kullanımı olmayacağını söyledi sadece gebelikte kullanılan uyuşturucu iğne kullandı aynı gün hafif agrım oldu parol içmemi söyledi şişlik olursa ki olmaz şayet olursa hemen ara antibiyotiğe başlayalım dedi bugün de kontrolüm var dişçide bakalım durumumuz ne 😊 biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen
Esrakt Nurdem33 yok ne uzunu bilgilenmek istedim iyi oldu yazmaniz 😊 benim disim baya bi çürük ve hassas o yuzden antibiyotik verdi kadin dogum doktrumun onayiyla içiyorum cuma gunude kanal tedavi yapicak kismetse röntgen cekmek istemedi disi her halükarda kurtaralim dedi bi sorum olacak disi tamamen kanal tedavisini tamamladi mi acaba
Nurdem33 Esrakt evet canım benim Dr 2 dişi 3 saatte yaptı tabi bunun içinde lazerle diş eti temizliği de vardı şimdi çıkıyorum bende kontrole gidiyorum bide sabahtan beri benim 20 dişimde bir Ağrı var bakalım onun için ne dicek umarım herşey yolunda gider 😊