morpella Cesu bende cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum oğlum olursa kuzey kızım olursa idil koymayı düşünüyorum 😊
Deniziimmm Esraesrasoner aynn canım biz erkek olduğunu 11. Hafta da öğrendik ve ben Aras dedim Aras kaldı 😃😚
smakocak89 Bizim de cinsiyeti belli değil daha ama erkek olursa yaman,yamaç ya da eymen koymayı düşünüyoruz 3ü arasında kaldık bakalım :)