Lolo2323 Deniziimmm bende Aras düşündüm 2. İsim için ama kime söylediysem Aras Kargo gibi dediler ve soğuttular seninde aklını karıştırmak istemem ama cok kararsızım🤷🏻♀️
Deniziimmm Lolo2323 canım bir tek Arasa göre değil türlü türlü isimlere bir kulp bulunuyor zaten ben kaale almıyorum hoş diyen oldu bende de tabi ama şimdi herkes alıştı doğrusu ☺️ Aras 🐦 o bizim 🙂
Deletedmom0071 Haceraydn Sevgimelegim Musab sahabi ismi bence onun gibi cesur ve alim bir kişiliği olur. ☺️🙋🏻♀️🌸
Sevgimelegim Oglumun adi Malik ikincisi yolda 10,gun kaldi doguma Miraz dusunuyorum esim bana, birakti. Miraz ile Musab arasinda kaldik 😯
Ardabusra Benim eşimin ismi Arda nişanlılık dönemimizde demiştim oğlumuz olursa senin isminle uyumlu olsun Arhan olsun demiştim. Şimdi bir oğlumuz olucak ismini Arhan koyucaz 😊