Assoonn konu biraz eski ama benimde 17. Haftamda suyun biraz fazlandenildi ve yaz ayında tükettiğim meyvelerle alakalıdır diye düşündüm birazda tedirgin oldum açıkçası çünkü nette bununla ilgili cok sey var sizler bebislerinizi hayırlısıyla kucağınıza almış anneler olarak sormak istedim sonucunda yaşadıklarıniz neler oldu