Assoonn Bana sürekli bebeğin suyu fazla erken Doğum olur Veya tehlikeli sorun olur diyorlar bu ne derece doğru ???
Monna Assoonn şeker yüklemesi yaptırmış mıydınız? Gebelik şekeri de su fazlalığının sebepleri arasında çünkü
Neslihancoskun Assoonn bende 24 haftalık oldum dün randevuma gittim doktorum suyunun fazla olduğunu söyledi ve haftaya şeker ölçümü yapıcak erken doğum görünmüyor dedi eğer şeker çıkarsada diyetle yada gerekli başka bişey varsa onu kontrol altına alıp normale dönmesini sağlıyorlar çok riskli bi durum olursada 36. Hafta bebeği riske atmamak adına sezeryanla alıyorlar ölçtürmediysen daha fazla geç kalma en büyük sebep gebelik şekeriymiş suyunun fazla olmasında
Tugceee123 Assoonn benimkinde sınırda dedi doktor 28 haftalığım meyve çok yiyorum gebelik şekerim yok hatta düşük çıkıyor. Meyveden kaynaklı olabilir dedi bırakıyorum malesef meyveyi ☹️ İnşallah normale döneriz 2 hafta sonra kontrolde
Prensesimi_bekliyorum Assoonn bugün 29 haftalık olduk iki hafta önce kontrolde bana da suyun artmaya başlamış dedi ve benim bebeğim 3 hafta önde. Ama bu suyun artmasının sebebini ya da risklerini söylemedi hiç. Çoğu zaman gebelik şekeri sebep oluyormuş ama genellikle de altında yatan sebep bilinemiyormus. Erken doğum konusuna gelince de suyun sürekli artış gösterirse suyunun erken patlama riski varmış. Araştırdığım kadarıyla meyve çok yenirse ve beyaz ekmek daha çok artiyormus. Ben de meyveyi çok yerdim ama şu an hiç yemiyorum. Bu hafta içi kontrolum var bakalım.
ozlem_68 Bı arkadasıma da sureklı bunu söylediler suyu fazla erken dogum riskin var diye dun 40+5 de sezeryana aldılar yani alakası yok
Assoonn ozlem_68 beni aşırı korkutuyorlar yok Ankara dışında yaşama somutundan çıkma diyen doktor oldu ama çalışıyorum başka şehirde
sahanem Neslihancoskun benim gebelik sekerim yok yaptırdıktan 1 ay sonra kinturole gittim suyumun fazla olduğunu ogrendim ama korkulcak birsey olmadigi soylendi bana
Nilveannesi10 Assoonn benim de fazla olduğundan 2 hafta hastanede yattım yaklaşk 4 haftador da evde kalkmadan yatıyorum devamlı . Patlama riski var çünkü hareket esnasında su çok olunca geriliyormuş. Neden olduğu belli değil benim de . Şeker çıkmadı
Prensesimi_bekliyorum Nilveannesi10 çok geçmiş olsun canım sağ salim alırsın inşallah kucağına bebeğini. Kaç haftaliksin acaba
Buseeeeee Yüksek ihtimal şeker vardır canim aşırı derecede şu fazla oldumu sıkıntı olur zaten doktor sana söyler sen kimseye bakma ağzı olan konuşuyor cok biliyolar . Benimde fazlaydı sekerim vardı bi şekerine baktır.
sahanem Assoonn Assoonn benimde suyum fazla korkma erken dogum olmaz insallah sadece dogum esnasinda suyun bitmiyormus gebelik sekeriylede alaksi yok benim vikmadi gebelik sekerim ama suyum fazla
Neslihancoskun sahanem bende şeker çıkması muhtemel çünkü hamilelikten önce insülin direncim çıkmıştı o yüzden ilk şüphelenilen durum oldu peki siz kaç haftalıksınız ve kaç haftalıkken suyunuzun fazla olduğu söylendi
espalp Assoonn herkesinki değişiyor. Bazılarının suyu çok fazla o zaman erken doğum riski var. Benim de fazlaydı ama riskli miktarda değildi. Doktor en fazla doğumda hepimizi ıslatırsın diyip gülmüştü😂 zaten 29.haftada normalde döndü benim su miktarım. Yaz geldiğinden beri su fazla olayı arttı bence şekerli meyvelerden dondurmadan falan oluyor bu. Ben su fazlalığı yaşadığımda bahardı burda başlık aradım okumak için falan sadece birkaç kişinin bu şikayeti vardı