Guguni ben de çok kötüydüm kızlar. İlk ham@ ileliğimde 20 hafta boyunca 2 günde bir acilde serum veriliyordu. Yemek, su, çubuk, leblebi hepsi fasa fiso yani. O kadar kötü ydüm ki serum için mecbur kalmıştı doktor. Neyse. O günler çok da geride kalmamoşken ben yine hamileyim. 13 aylık kızım var ve 10 haftalık hamileyim. Çok zordu o günler, hatta şimdi bile çok zor yani. Çoğu zaman bunalıyorum, sürekli ağlıyorum, bitecek mi diyorum. Hep yatıyorum, yine su içemiyorum. Ama ben doğumdan sonra doktoruma bile ikinciyi ne zaman düşünelim demiştim ve doktorumu güldğrmüştğm. Sen birinciyi büyüt de bakalım demişti. Ama ben sorumda gayet ciddiydim her şeye rağmen ikinci çocuğu istiyordum. Allaha şükür Allah da nasip etti. Kucağınıza bir alın da annelik harika bir şey. Daha önce ben de hayatta yapmam, olursa tek olsun derken. Şimdi bambaşka şeyler düşünüyorum. Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin.