Yagmur11 Elimizde olmayan bişey evet en başından beri 1 hafta önden gidiyordu.Mesela ilk dönemler midem bulanıyordu sırf meyveyle besleniyordum iştahım yoktu acaba bebek beslenemeyecek mi diye düşünürken o dönemde bile hep öyleydi belkide erken döllenme falan olabilir.Şimdide 10 gün öne geçince belki kurban bayramıydı malum etleri gömdüm biraz 🙈 ondan mı oldu diye düşündüm içimden 😂 Bu arada benim bebeğim biraz hormonlu yetişiyor galiba herşeyi bi değişik 😀 Ultrasonda saçlarını gördü doktor çok fazla saçı var bu haftada bu ne saç dedi 😅 Doktora sordum kilosu önde diye erken mi doğar.Erken doğmaz ama 38.haftalarda 4-4 bucuk kilo olursa seni zorlar dedi.Ama bu haftalarda kilolu gidip sonradan normale dönenlerde var dedi.Bakalım nasıl olacak sonumuz hayırlısı olsun 🙏🏻