annevebebek17 canm 23.Haftada bende bir sancıyla doktora gittim.hemde hiç birleşim yokken şuan 28 haftalığız bi anda oldu bebek çok aşagı inmiş dedi.hani beni baya bir korkuttu doktor çok açık net konuştu bir anne adayıyla konuşulmaması gereken şekilde.en azından 30. Haftayı görmen gerekli dedi.pruloton iğne verdi 5 kutu asla ve asla kalkmayacaksın dedi.yemegin dahi yatağa gelecek dedi.sende dikkat ediceksin canm elinden geldiğince yerçekimine maruz kalma zor günlerdi ki anlatamam.saglıkla gününde al inşallah.