Livamom Medine_1992 ben de bugün gittim.herşey yolunda gayet sağlıklı dedi doktorumuz.tahmini kız olabileceğini söyledi ama değişme ihrimali çok yükek henüz 11 haftalık dedi.bakalım sabırsızlıkla bekliyoruz belkide bir prensesim daha olacak😇😇😇😇
Medine_1992 Livamom ya canım ne güzel söylemiş ben devlete gittim popişini dönmüştü ve doktor erken dedi 12 hafta olmasına ragmen 🙄🙄🙄
Livamom Medine_1992 evet erken zaten benim doktorum da tahminen söylesi ama değişme ihtimali cok yüksek dedi.bende öğrenmemiş kadar oldum hala sabırsızlıkla bekliyorum
Medine_1992 Terspektif inşallah tatlım buralardayız zaten yazarım birde folik asiti bırak dedi bide omega al dedi femix mi ne Baska birsey vermedi 🙄🙄🙄
Terspektif Medine_1992 hmmm bazı doktorlar 14 haftaya kadar folik asite devam diyorlar ama bence benim doktorda gidince bırak der gibi geliyor. Omega iyi olmuş bende almak istiyorum ya balık filan yediğim Yok
Medine_1992 Terspektif canım millet demir ilacı kan ilacı alıyormuş bana kan degerin iyi Baska bir seye gerek yok dedi 🙄
Terspektif Medine_1992 onu bana doktorum 9 da gittiğimde söyledi kan ve Demir eksikliğin var ama 3. Aydan sonra başlarız ilaca şimdilik doğal şeylerle düzeltmeye çalış dedi. Ama bende başlıcam galiba bidahaki gidişimde 😢
Beyzanurlina Medine_1992 yok ya cıkolatayla bi alakası yok bence döncegi varsa dönüyo oynuyo ben aç gittim yiyemedim o gun bısey annem cıkokata yede cocuk oynasın dedi yemedim kıpır kıpır ya yada bizimkini cıkolata desteklemiyo🤣🤣
Medine_1992 Beyzanurlina dimi ya benimkinin kolu bacagı durmadı ama popişi oynatmadı bide devlet olunca iki dk bile bakmıyor doktor 😪
Terspektif Medine_1992 aynen bidaha sor inşallah kullanmana gerek kalmaz çok ilaçta iyi bişey değil sonuçta vitamin bile olsa