Elwing6 canim sezeryan baya gelişti artik. Insanlar gayet rahat atlatiyor. Elbette ki normali iyisidir. Ama benimde ilk hamileligim hicbir engelim yok ama sezeryan istiyorum. Afedersiniz arkaya kadar kesilip dikilip hemoroid olmak istemiyorum, cinsel hayatimi da etkiler diye de istemiyorum cesurca söylemem gerekirse... normal dogumda da riskler var belki sezeryan ameliyat oldugu için daha fazla riski vardir fakat normal dogumda da oksijensiz kalip zihinsel engelli doganlar, kolu yanliş mudahaleyle sakat kalanlar , çıkış esnasinda burnu tramvayla dogustan deviasyonlu doğanlar var. Ya da sancı beklerken kalp atışı yavaşlayıp bebeği strese girenler Allah korusun ölenler. Bazı Kadınların da kalça kemikleri kayıyor, iç dış dikişten oturamiyorlar. Sanki doğurup eve koşuyor gibi anlatiyor millet. Normalinde riskleri var. Bunlar da az değil. Normal doğumun maliyeti az oldugu icin devlet ozellikle teşvik ediyor bence. Belki 2 gun ayaga zor kalkarim ama 10 güne butün işlerimi kendim görürüm. Yengelerimde oldu hepsininkine şahit oldum. Bide önemli olan kilona dikkat etmen .