Elwing6 ben de hamileliğin başından beri normal olacaksa olsun korkmuyorum diyenlerdendim. Oğlum aynı bahsettiğiniz gibi iri gidince, başı büyük olunca zaten normal doğuramam herhalde gibi bi düşünce geldi bana da. Normal olsun illa derken bi sürü dikişle paramparça olmaktan korkmaya başladım. Dediğiniz gibi kendimi pek güçlü hissetmiyorum bu konuda. Dün doktorumla da konuşurken korktuğumu söyledim. Çok normal korkman, doğumdan kim korkmaz ki anlıyorum dedi. Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle yaparız dedi ama 39’a kadar bekleme taraftarı olduğunu da belirtti. O haftalar zaten normalde de sancı gelebilen, doğumun olası olduğu haftalar. Bence üzme kendini🙏🏻 Endişelerimiz var ve bu çok normal. Vücut bizim karar da bizim 😬