Misskokulumm Deryadeniz07 canım şu an 32 haftalığım 12 haftalıkken yatırmıştım şimdi sonuç kağıdına baktım bende PAPP-A 3,11 BETA HCG 18,3 çok şükür bi sıkıntı çıkmadı değerlerden anlamıyorum yazmak istedim sadece
GulinMert Deryadeniz07 kaç haftalikti tam test yaptirdiginda Benim pazartesi 11+2 olacak dün biraz kahverengi akıntı oldu pazartesi gitsem hem kontrol hem ikili test birden yapılır mı acaba onu merak ettim
Haticemre21 Bende yaptiricam da devlet hastaneleri de belirli bi ucret alıyormu acaba sanki öyle duydum da emin olamadm. Birde nerelerde yaptirdiniz ıstanbul da