Askkokuluyavrum Aysedgrlikrkmz yok cnm sezeryan olcak haftaya gün alicazz Allah izin verirse çatım uygunsa normal yapacaktık bebek 4 kg a yakın suan da o yüzden baktı doktorum sırf normal Doğum istiyorum diye ama uygun değilmiş 😔
Kubra9595 Askkokuluyavrum 1. Gebeligim de 36+4 de cati muayenem olmustu 2cm aciklik var demisti doktor 1 hafta icinde dogar demisti. Ama onun alttan bakmasi dogumu baslatti ve nisanim gelmisti sonrada agrilarim baslamisti 5 dakkanin altina inince sanci hastaneye gitmistim 2.800 dogmustu kizim
Askkokuluyavrum Kubra9595 benim de kanamam oldu umarım Nisan değildir sancım Yok nst de de çıkmıyor insAllah 1-2 hafta daha bekler zaten sezeryan olcak çatım hic uygun değilmiş üst leğen kemiğim çok asagidaymiss bebek de iri olunca sıkışır sorun yaşarız dedi doktorum
Kubra9595 Askkokuluyavrum 1. Gebeligim de 36+4 de cati muayenem olmustu 2cm aciklik var demisti doktor 1 hafta icinde dogar demisti. Ama onun alttan bakmasi dogumu baslatti ve nisanim gelmisti sonrada agrilarim baslamisti 5 dakkanin altina inince sanci hastaneye gitmistim 2.800 dogmustu kizim
Meryemoz Askkokuluyavrum bende 37 haftada 2 cm acik dr dikkat et her an dogum olabilir dedi bir de ikinci hamileligim oldugu icin çabuk olur diye dusundu ama ben 40 i israrla doldurdum insallah zamaninda doğar bebegin sağlıkla
Askkokuluyavrum Meryemoz amin canim zaten 38 de sezeryan olcak iri bebek olduğu icin ben normal Doğum İstiyordum en basından beri doktorum da çatına bakayim o zaman riske alabileceğim bir durum ise catinn genissee yaparız dedi ama maalesef çayım uygun değilmiş
Askkokuluyavrum Seherr canim bundan sonra sürekli bakacaklar mi acaba cati muayenesi sürekli yaparlar mi ki ya
Askkokuluyavrum SusamNur bence de iyi yapmış hastanede yatmanın hic bi anlami yok bence normal Doğum düşünüyorsan evde sancını cek en son raddede hastaneye git ben de istemiyordum ama biraz riskli olduğu icin mecbur bakalım dedik ben normal Doğum istiyordum bebeğim 4 kgya yakın Ve daha 37. Haftadayız doktor da çatın uygunsa yaptırırım ama diğer turlu risk alamam bakalım o zaman dedi zaten uygun değilmiş 😔
Askkokuluyavrum esra1907 1 hafta var aramızda sağlıkla gelsinler insAllah zaman daraldıkça insan da daralıyor ya 😔😔
Askkokuluyavrum Ipek34 çok teşekkür ederim kuzum doktora da beklemiyordu açıklık olduğunu bebegin kafasına değdim resmen dedi insAllah sağlıkla sıhhatle zamanında gelsinler baska temennimiz yok sancım falan da yok ama açılmaya baslamis iste 😔
Ipek34 Askkokuluyavrum allah ya rabbim Senin kuş aceleci . Yavrum hemen gelmesi var kıyamam:)) bo lbol yat bari kız ne yap dedi doktor
Meryemoz Askkokuluyavrum hic normal olmayacak diye canini sikma canm en iyisi doktorunu dinlemek benm catim rahatti ama oğlum 4 kilo dogdu 16 saat surdu 🤦🏼♀️Doktorun en iyisini soylemis iri bebek cok zor
Sirincili Askkokuluyavrum canım 36+0 bugün kontrolden geldik açılma vs bi şey yok🤷🏼♀️ İnşallah hayırlısıyla gelir
Askkokuluyavrum Sirincili insAllah canim Hayirlisi ile gelsinler kuzucuklarr doğurana kadar 9 doğurcamm resmen
Simsimm Askkokuluyavrum canım benimde 33 haftalıkken 2 santim açılmam vardı ama şuan 37+2 yiz hala gelesi yok yani belli olmaz gününü bile doldurabilr o yüzden endişe etme bence
Askkokuluyavrum Simsimm benim 38 de sezeryan olcak canim Çatım dar bebek iri ne yazık ki normal Doğum hayal oldu
Askkokuluyavrum Aysedgrlikrkmz Pazartesi gel bi bakalım dedi canim Pazartesi gidicem muhtemelen sezeryan günü alicazz artık
Neslihant Askkokuluyavrum bmmde 34 den bu yana 2 cm acilmam vardi cnm sancilarla birlikte 37+ 5 olduk artma olmadi 😊
Askkokuluyavrum Neslihant bebekler geleceği günü biliyor kendilerine bırakmak lazım sağlıkla gelsinler insAllah benim çatım uygun değilmiş ne yazık ki sezeryan olacak