SusamNur bence de iyi yapmış hastanede yatmanın hic bi anlami yok bence normal Doğum düşünüyorsan evde sancını cek en son raddede hastaneye git ben de istemiyordum ama biraz riskli olduğu icin mecbur bakalım dedik ben normal Doğum istiyordum bebeğim 4 kgya yakın Ve daha 37. Haftadayız doktor da çatın uygunsa yaptırırım ama diğer turlu risk alamam bakalım o zaman dedi zaten uygun değilmiş 😔