Mayqueen_16 13+5 teyiz bulantılar bitti sayılmaz ama hafifledi. Asabiyet halsizlik ve uyku hali son gaz devam. Ayakta durmaya hiç halim yok sanki ağır bir grip benzeri hastalık geçiriyor gibi hissediyorum. 2 dakikadan fazla ayakta olunca karnım aşırı sancılanıyor ve göz kararması oluyor. Aranızda bunu yaşayan var mı ? Kızımla doğru düzgün ilgilenemez oldum 😢😞