Elwing6 Valla gezdim hem üstelik açılma olsun diye. Gece bir ara dinlendim. Bilmiyorum, normali çok istemiştim. Trombositim düşük olduğu için sezeryan tehlikeliydi zaten. Ama sürekli kalp ritmi ve bebek hareketi takip ettiler. Normal çıktıkça yürümeye devam.. O zamanlar daha enerjiktim, bir şey yeyip içememek zor olmuştu en çok. Şimdi odadan odaya yoruluyorum, n'apcaz bilmem..