Togbaa Hanımlar selam 36 haftalık hamileyim bugun devlette kontrolüm vardı nst bağlandım hafif sancı çıktı doktor Altan bakmak istedi baktı açılma var sanki yatılş verdi daha sonra doğumhane çıkartıldı orda sancısı hafif niye yatış verilmiş ki dendi ve tekrar Alttan muayne edildi hafif kan gördüm ebe elinde 2 cm açılma var suni sancı vercez dedi bende imza atıp çıktım. Sonra özelle gittim bakıldı 2 cm açılma var hafif lekelenme var sancı çok hafif dendi ve çıktım bu açılma hızlı olur mu hiç bölr birşey başına gelen varmı
Bilgeeferhat Togbaa benim de 36. Hafta da 2 cm di açılmaya bakarken lekelenme olabiliyor 39. Haftada 2 cm di hala suni sancıyla başlattılar Doğumu
Neslihant Togbaa valla hic bsey yapmadm cnm rutin yasantima devam ettim hayırlısı dedik gelirse gelir ama gelmedi🤷♀️
seher578 MihmininAnnesi Nefes alır, küvez gerekmez belki ama emme refleksi zayıf olur, sürekli uyumak ister. Bu çok yorucu ve üzücü bir süreç olur sonra.
Sldalpay Togbaa bende 36 haftalığım şuanda 33+2 de açılmam olmuştu 1 cm şuanda hala aynı kendini yormamaya dikkat et dinlenme halinde ol şu sıralar batma hissi oluyor mu bilmem ama dinlenmemi tavsiye ederim
seher578 Benzer durum. Ne bu nst takıntısı anlamadım. Bana da ebe sancın var dedi. Hissetmedim diyorum, yine de bakıldı, sanki 1.5 cm'le çocuk doğacak. 1.5-2 normal, sahte doğum sancısı imiş, doktorum öyle dedi. Zaten çocuk daha kanala girmemişti ki. Kaç gün çektiğim kahverengi akıntı da cabası. Zaten bir daha müsade etmeyeceğim. İlk çocuğumda 41+5'te 36 saat suni sancı sonucu anca açıldım, bunda 36'da mı açılacaktı sanki. Kaç gündür kızgınım, kusura bakmayın. Ebe sancıyı görsün yeter, hemen doğru çatala. Boşa strese soktu beni de. Bence siz de artarsa sancınız gidersiniz. Su normal, kalp atışı normalse 2 cm'e hemen suni takılmamalı. Ya hızlı ilerlemezse. Ki o çocuk daha büyümeli. Ben kendimi yormadan beklemeye karar verdim.
SevalK seher578 kesinlikle yazdığınız her şeye katılıyorum. Bi kere haftasından önce doğduğu için ağız kasları zayıf ememiyor bebeğe yazık. 35+4 oldum bugün kasılmalar ve sancı çıkıyor dr doğumu şu an için durdurmak için çalışacağız dedi açık var mı diye bakarsam 2 cm kesin vardır ama doğumu tetikler bakmicam sürekli yatıcaksın dedi ve ilaç verdi
MihmininAnnesi seher578 benim bebegimde normalde olması gerekenden 6 hafta gelişim geriliği ile doğdu 33 olarak. Diğer ölçümleri de 2-4 hafta geriden geliyordu. Emme refleksi elbette yorucu bir durum bende yaşadım ama saglikli olsun öncelik bu değil mi
MihmininAnnesi Togbaa benim bebegimde normalde olması gerekenden 6 hafta gelişim geriliği ile doğdu 33 olarak. Diğer ölçümleri de 2-4 hafta geriden geliyordu. Emme refleksi elbette yorucu bir durum bende yaşadım ama saglikli olsun öncelik bu değil mi. Kilosu 2760 ti boy 46 cmdi. İyi düşün iyi olsun canım
seher578 SevalK Evet, tetikleyeceğini bilmiyordum. Onlar da bir şey demedi. Bugün 1 hafta oldu, ancak gezebiliyorum. Kaç gün evde bile rahat dolaşamadım. Olmayan sancıyı zorla yaptı gibi hissettim.