sevval55 Pinar_94 ben asil yada ateş koyucam canım henuz karar veremedim sanada fikir olabilir. Begendiklerim arasında barın karan arhan da vardı
Pinar_94 Nesliiiiiiiii hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ben kız olmasına odaklanmıştım hep erkek deyince afalladım ve hiç isim bulamıyorum
Pinar_94 zcolak zcolak eşim Mahir olmasını istiyor bende tek isimden yana olduğum için başka isim arayışındayım
Nesliiiiiiiii Pinar_94 aminnn cümlemizinkini🙏🏻Aynı durumu biz yaşadık canım 22 haftaya kadr öğrenememiştik cinsiyeti hep kız zannettik kıza odaklandık isim olarakta kız bulduk hep ama doktor erkek diyince kaldık öle😂erkek ismi bulmak gerçekten kıza göre çok zor
Pinar_94 MinakAnne sadece eşlerimiz karışsa yine iyi benim kayınvalidem bugün bir sürü isim sıraladı ve hepsi de hiç beğenmediğim isimlerdi Mahiri tercih ederim yani o derece 😀 O yüzden içime sinecek bir isim arıyorum
Pinar_94 Nesliiiiiiiii çok sevimsiz erkek isimleri ya 😖 acaba benimde yanılma payım olabilir mi biraz daha bekleyeyim belki kızdır 🤗😀
Nesliiiiiiiii Pinar_94 kaç haftalıksınız ben anca detaylıda öğrendim doktor değişmez daha bundan snra dedi ama 9 ay erkek denilip doğumda kız doğan çok varmış😂😂
Zzzwzzz Şuan 15 haftalık hamileyim cinsiyeti bilmiyorum ama içime erkek doğuyor eğer erkek olursa eşimle ortak kararımız Harun ismini istiyoruz kız olursa da Meryem Allah izin verirse inşallah
Pinar_94 Nesliiiiiiiii 15+2 ama bakarken gösterdi bakın pipisi diye hani yanılma payı olabilirse çok daha mutlu olurum 😀