gmz27 Sanko da bana sevgi kandemiri tavsiye etmişlerdi canım, Ncr de Abdulhamit Soysal ın iyi olduğunu biliyorum. 29una sıra aldım Hamit beye bakalım nasip ☺️
Nazlgms Bsra27 e bebekte,h&m ve lc de indirim oluyor sürekli birde dikkat bebek varda indirimli standlar vardı kış bebeği olacak ama ibrahimli şubesinden yeni sezondan bile indirimli çok şey aldım
Urasados Antepte ilk dogumumu medical parkta sedat baylara yaptirdim ve ben onun üstüne doktor tanimiyorum. Kesinlikle hepinize oneriyorum kizlar. Simdi antepten tasinmak zorunda kaldik baska bi sehirdeyim ikiciye hamileyim ve sedat baylar icin dogumumu tekrar ona yaptircam ve bu yuzden kaynanamlarda kalicam sirf doktorumdan memnun kaldim diye. Kaynamamlarin evinde kalmaya raziyim yani dusunun nasil bir doktor 😊
Julideee BusraGltkn ya şimdilik memnunum cnm aslında beni görseniz 4 aylık hamile sanarsiniz karnım hiç yok nerdeyse 😊😊😊😊
_elsm_ BusraGltkn evet sıra çok oluyor ama üstün körü bakmadığı için bekliyoruz aslında çok tercih edilen bir doktor bende çok memnun kaldım her sorumu sabırla cevapladı