Ftsmrt00 Seyemm mrb benmde silikti kan werdm pzrtsi 172 crsambada 239 szce nasil artis az gbi geldi bana
Seyemm Ftsmrt00 daha cok kucuk olabilir cnm ondan dusuk cikmistir bir kac gun sonra tekrar yapildiginda iki katina cikmis olmasi gerek💜
BusraGltkn Ftsmrt00 hayırlı olsun kuzum önemli olan artmış olması diyor doktorlar seninki de ne güzel yükselmiş inşallah böyle de devam eder 💕🙏🏻
gmz27 BusraGltkn benim 12 hafta olacak canım yarın, yaz tatili için memleketteydim haftaya dönüyorum Gaziantep’e. Hala bir doktor ve hastaneye karar vermiş değilim. Senin kaç haftalık oldu kuzun,hangi hastaneye gidiyorsun
BusraGltkn gmz27 sanko da Ali irfan güzele gidiyorduk ama o da izmire gitti şuan bende doktorsuzum ama ptsi günü sankoda ki esra hanıma gidecem denemek için
Julideee BusraGltkn ya şimdilik memnunum cnm aslında beni görseniz 4 aylık hamile sanarsiniz karnım hiç yok nerdeyse 😊😊😊😊