Mrc_bbk Ayaf doktorun ne derse uy canım ilaçları vaktinde kullan bol su iç ve bol bol dinlen geçecektir stres yapma benimki 2 günde geçmişti kanama alanı o kadar hızlı geçiyor yani ☺️
Sekerpare Üç dört gün önce benim de oldu sata göre 8 haftaya doğru doktor wc harica kalkma dedi düşük tehilkesi diyolar progestan kullanıyorum gunde 2 tane
Tugbaztrk Nagis17 ben eczaneden alcaktım eczacı hamilesiniz kafama gore veremem dedi doğal olarak, değişik miligramda olanları var cunku. Doktorun mesajlarını gosterdım. Tabi bide tanıdık sayılırdı oyle aldım ilk zaten sonra hep doktor yazdı canım
Gulsahcann Nagis17 kesinlikle normal ben 12+2deyim ve daha dün 3 ped dolusu kan geldi gittik bebeğim sağlıklı bir sorun yok oluyor maalesef biz de korkuyoruz ama Allah büyüktür
Sumeyye_g Nagis17 bende aynı durum var hiç bir kanama normal değil ama bebeğimde bi sorun yolsam çok iyi ama devam etmesi ve ağrın varsa dikkat et bana iğne ilaç tedavisi verdi yatıyorum bol bol yat gerek olmadıkça kalkışmaya çalış dinlen inşallah rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip eylesin
Sekerpare Banu2626 günde 2 kez 200 mg progestan ağızdan alıyorum vajinadan gelince beyaz su kalıntısı gibi gelio 1 kaç saat sonra