ipekveannesi Bayanlar eminim benim gibi sürekli şu kadar haftalık hamileyim kaç aylık oluyor gibi çok düşünen vardır ki bir sürü de post var hiçbiri açıklayıcı değil. Bende salı günü kontrolümde doktoruma sordum. 18+2 günlük hamileyim kaç aylık oluyorum diye doktorum en büyük hatan haftayla hesaplaman dedi. Hafta hesabı yapıldığında hep 4 haftayı 1 ay olarak kabul ettiğimizde aslında 28 gün oluyor 2 gün gitmiş oluyor dedi. Onun yerine gün hesabı yap kafan karışmaz hem sende bilirsin dedi. Yani bana kısaca şöyle anlattı. 60 gün 2 ayı doldurmuş 61 gün olduğunda 3.ayıma girmiş oluyomuşum. Yani ben şu an 128 günlük hamileyim 5 aylık hamileyim. 5.ayıma gireli 8 gün olmuş. Kafanız karışmasın bana kâğıtta şöyle gösterdi; 0-30 günlük - 1 aylık 31-60 günlük - 2 aylık 61-90 günlük - 3 ay 91-120 günlük - 4 ay 121-150 günlük - 5 ay 151-180 günlük - 6 ay 181-210 günlük - 7 ay 211-240 günlük - 8 ay 241-270 günlük - 9 ay 270-280 günlük - 9 ay 10 gün Umarım açıklayıcı olmuştur doktorum bana bu şekilde anlattı ☺👍
Ipekozsyhzry ipekveannesi evet dogru doktorumda buna benzer haftaya gore ay takvimi bizde 58 gunluk yani 2.ay olmus oluyor 😊benimde kafam cok karisiyordu bu haftaya gore kac aylik oluyor diye ama cozdum bende 😀😂
HNur_06 ipekveannesi evet bende 6 aylık hamileyim diyorum hafta hesabı yapıyorlar. 23 haftalık hamileyim 161 günlük
CanNurdan ipekveannesi biz de 5 aylığız anası ayını yesin onun 🤭🐣 deli gibi seviyorum allah sonumuzu hayır etsin oğluşumla 🙈
madl41 ipekveannesi ayy sonunda 😅😅😅 her kafadan farklı bir ses çıkıyordu valla 😅 şimdi ben 7 aylık olmuş oluyorum bu hesaba göre 😊😊😊 doktorumda 7 ay demişti ama burdaki bazı postlara göre 6 aylıkmışım😅
ipekveannesi Ipekozsyhzry hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep kafam karışırdı kaç aylık diye doktoruma danışınca böyle bir kağıt çizdi bana çokta mantıklı hafta olunca karışıyordu ve evet sizde 2 gün sonra 2 ay dolmuş 3.aya girmiş oluyorsunuz
ipekveannesi HNur_06 aynen 6 aylık oluyor zaten hafta hesabı olunca karışıyor ama yine hala herkes düz hesap yapıyor 🙄🙄
ipekveannesi CanNurdan hele ben 😅 karnımı mıncırasım geliyor hareketini her hissettiğimde hadi kızım bir daha bir daha diye tezahürat yaparken buluyorum kendimi 😂🙈
ipekveannesi madl41 doktorum sağolsun bizi büyük bir dertten kurtardı 😅 benimde omuzlarımdan büyük bir yük kalktı hep kaç aylığım diye düşünüyodum 🙈
madl41 ipekveannesi ya 27 haftalık benim bildiğim 7 ay oluyor ama herkes 27 haftaya 6 aylık yazıyordu burda 🤷♀️ Sinir oluyordum 😊 iyi oldu aslında doktorlar hep bu hesabı yapıyor
ezoterik Yani ben bugun tam 9 haftaligim 63 gunluk dolayisiyla bu durumda 3 aylik mi hamileyim kafamda deli sorular🙈
Deletedmom0042 Ben Hala anlamiyorum ve cok kisilerle cozmeye calistim sonunda yine cözum bulamadim. Ben 23+5 haftalik hamileyim 5 aylik degil ama 6 aylikta degil ben 5bucuk aylik diyorum yanlis diyorlar. 6 ayliksin diyorlar anlam veremiyorum 😭 sizin yazidada 166gunluk 6 aylik yaziyo 😭 aralik 15te dogum gozukuyor + 4 ay yaparsam 10 aylikmi sogurucam 😭
ipekveannesi Deletedmom0042 henüz 6.ayını doldurmadın sen hesap yaparken direk 4 ay daha 10 ay yapar diyosun ama daha 6.ayını bitirmedin doktorum bu şekilde anlattı ve onlar bu şekilde hesaplama yapıyolarmış
Bdjd Deletedmom0042 en iyisi ben her regil gunum geldikde bir ay ekliyorum o gunle hesabliyorlar zaten ayin 13 oldumu bir ayi doldurmus oluyoruz😃
ezoterik Medine_1992 canim sanirim yaş hesabi gibi düşünecegiz dimi ben 2 aylik hamileyim 3.ayin icindeyim bu durumda
Deletedmom0042 ezoterik 😂😂😂 https://hizliresim.com/7Ba99N Buna bakiyorum benim mantığıma gorede boyle. Yaş olayındada kafa karıştırıyorlar 😁 95 doğumluyum 24e girdim ama 25i tamamlamadan 25im demiyorum mesela 24üm diyorum 😭😁
Ecemsbaby ipekveannesi aa çok iyiymiş benim de kafam karışıyordu, yarın bende bir doktoruma sorayım bunu 😊
ipekveannesi Ecemsbaby sor canım ben salı günü sordum hatta önünde takvim vardı ve kağıda çizerek bana bu şekilde gösterdi çokta mantıklı bence 😄