Esila4549 9 haftalık olduk bu gün için tam 10 sene bekledm Rabbm sağlıklı doğurmayı nasıp etsn hepmze kızlar tecrübeleriniz i ve kaç haftalık olduğunuzu yazarmsnz
Medine_1992 Esila4549 canum hayırlı olsun 💕ne kadar beklemişsin şükür kavuştun bende bir sene bekledim 11 haftalık şükür 😁
ipekworld Esila4549 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah benimde 11+5 hayırlısıyla . Hangi şehirdesiniz
ekimannesi2360 Seymasezer 9 haftalıkları görünce ne kadar da çok zaman geçmiş diyorum en zor haftalarım 🤦♀️Şükür bugünüme 30 olduk 🤰