KatipAnne Mucizemsinseenn bende 33. Haftayım ve şafak 49😍 tahmini doğumun 10.10.2019 mu senin de???? Acaba hangimiz önce doğuracak??😍
Melisanaz Gamzelianne1453 benim 50 ama sancım kasılmam yokta toplanma çok fazla oluyor sizde var mı ?
Mucizemsinseenn Gamzelianne1453 var canım hatta çoğumuz da varmış demek ki normal artık bu haftalarda :))
Miran-annesi1649 Gamzelianne1453 bende aynı 43 gün kaldı kasılma oluyor sürekli sabahlarında mide bulantısı yaşıyorum sizdede bulantı varmı
Aysemeva Melisanaz bende de oluyor 32 haftanın içindeyim hatta geçen bundan dolayı acile gittim nst bağladılar kontrol Vs çok şükür sıkıntı çıkmadı sanırım bu haftalarda normal Siz genede Dr danisin
Feyzaselh Melisanaz benimde çok fazla toplanma ve kasılma oluyo. Şafak 55 bu arada ama sezaryen olucak o yüzden erken olur diye düşünüyorum
Julideee Bnmde 43 kasik ağrısı arada sancilarim oluyor geçen nst de bile ara ara sancılar bnmki durmak istemiyor icimde galiba 😊
Polisanne06 Şafak 41 benimdeee🙈🙈🙈 kızlar yatarken kalkarken zorlanıyorum baya.. kasılmalar basladı arada sırada oluyor. Tabi son zamanlarda oğluşumun uçan tekmeleri de başladıı🤣🤣🤣 sağlıkla kucagımıza alalım inş cok az kaldııı🙈🙈🙈
Essenn Polisanne06 benimde 41 bugun itibariyle ☺️ Nasıl gelecekler çok merak ediyorum ağrılar çok yoruyo benide
Snglmhmt Valla bende 34 ten beri erken doğuracam diye diye doğuramıyorum 41. Haftaya girdik😅 ne dersen tersi oluyor geç doğuracam de yoksa bebekler inat edip gelmiyor😅
Sumeyye5821 KatipAnne bnmde tahmini 12.10.2019 diye bekliyorum kız dha önce doğuyormuş erkek geç doğma ihtimali yüksekmiş bnmki erkek bklm ne zaman gelick
CiselSozen KatipAnne benim de aynı tarih 🙈 ya kasılma olup olmadığını ben hala anlayamıyorum. Doktorum karnın taş gibi olacak dedi oluyor ama sanki toplanmış itiypr gibi
Essenn Mucizemsinseenn benimde 41 ,29 Eylül 2 Ekim arası diyo doktorum gerilmeye başladım artık 😁 Heyecanlanıyorum