Gsdebal Nesliiiiiiiii ay ne güzel yanlış çıkanları görmek umut veriyo 😂 benim şuan erkek gösteriyo ama kız hissediyorum ve kız istiyorum 😂
Nesliiiiiiiii Gsdebal o zaman size şöle sölim benim her teste göre kız çıkıyor yüzük testi,bıçak makas testi işte belirtiler falan hep kız ama oğluş geliyor😂he bi tek rus takvimi var ona göre erkek çıkıyor bi tek o doğru😂
online_mom Gsdebal banada hep erkek annesi olcaksın kesin dediler hep 😂 sonra hamıle kaldım kesın erkek dedıler.çin takvımıde erkek gosterıyodu hatta ruyamda hep erkek bebek goruyodum ama kızım oluyor 🥰 inanmayın bence arkadaşlarımdada hiç tutmadı 😂🌸
kevserk Deletedmom0071 ailede bir sürü kişide denedik ister takvimden ister otomatik hesaplamadan çoğu kişinin tutmadı :) ki bir bilimselliği de yok zaten :)
Terspektif Çin takvimi,Rus takvimi, yüzük testi, nub teorisi, Ramiz teorisi, skull teorisi ,karbonat testi, göğüs şekline göre göbek şekline göre, güzelliğe çirkinliğe göre, suda kan testi, bulantıya göre şuna göre buna göre ben pesettim çok teori var 😂
kevserk Deletedmom0071 Yok hayır eminim neden yanlış hesaplayayım. Araştırdığınızda hiçbir bilimselliği yok zaten. Okulumdaki öğretmen arkadaşlarımla da denedik onlarda da tutmayan çok ☺️
Ozgu Fasulyee54 biz daha hamile kalmadan çin takvimine bakmıştık hangi ayda cinsiyet ne olur diye ve doğru çıktı 😊 oğlumuz olacak 💙
Terspektif Tnbarz illaki tutan vardır sonuçta %50 şansı var. Ama adı üzerinde teori kanıtlanmış bir gerçekliği yada kesinliği Yok 🤷♀️ Ben henüz cinsiyet öğrenmedim o yüzden kendim için yorum yapamıyorum