Bebektsk normalde de 38 de sezeryan olucaktım ama haftaya doktorla konuscam ikna olursa alıcam boşuna bekletmenin anlamı yok kızımda beklettiler fazlaca cmv oldu halen kanında enfeksiyonla uğraşıyoruz aynı sorunu ne bebeğe ne kendime yasatmak istemiyorum