Ilknur_emin ben kefir içmenizi tavsiye ederim hem fermente bir içecektir çok faydalıdır hemde prebiyotik ve probiyotik içerir bağırsağınızds ki faydalı bakteri sayısını artıracaktır ve sindirim sistemini düzene sokacaktır. Tüketmeye başlarsanız sadesini tüketin evde meyvelerle tatlandıra bilirsiniz
Meyveli diye satılanlar da şeker tatlandırıcı vs içeriyor bu sebeple en güzeli sade:) geçmiş olsun