ipekgncozcn Gozdeakan benim normalde son adet tarihim 3 hazirandı , geç döllenme denildi ve tarihi 14 hazirana çekildi. Sonra hafta hafta uyumlu gittik ama bugün hekimim 3 güncük önde olduğumuzu söyledi bende anlamadım ☺️
ipekgncozcn abilgili banada başladı hekimim folik asit zaten kullanıyordum ama ekstra Krilom kapsül omega-3 başladı
Kbrbydkk Demet-budak rahim ağzı yetmezliği yüzünden kaybim var canım 21haftda erken doğum yaptım 6ay once
Ayaf abilgili canim ben hamileliyimin bawindan beri folik asit, d vitamini ve omega 3 kullaniyorum..beraberinde progestan ve agrikesici olarakta papaverin fitil var..yani normal vitamin takviyesi..