Mbmb Ben mide bulantısı konusunda şanslıyım sanırım, çok hafif oluyor bazen ya da hiç olmuyor ancak iki kez istifra ettim şu ana kadar, onun da sebebini çözdüm, kahvaltıda simit yemiştim. Susam, yağlı olduğu için sindirimi zorlaştırıp bulantıyı tetikliyormuş. Artık susamlı bir şey yememeye özen gösteriyorum. Hafif bulantım olursa da beyaz leblebi çok iyi geliyor, nereye gitsem bir paket yanımda👍🏻 Tuzlu sade çubuk kraker de iyi geliyormuş ama içinde emülgatör, koruyucu, katkı maddesi vs olduğu için beyaz leblebiyi tercih ediyorum ben👍🏻