Ezel1323 benim doğumum çok hızlı gelişti, akşam 23:30 da suyum geldi ve gece 2:47 de doğdu bebeğimiz 🤗 (Meryem ana otunu kullandım 😉)
Şahsen çok memnunum ve tavsiye ediyorum, ben epiduralden sonra da sancıları hissettim sadece şiddetli değildi, ikinma isteyim de vardı, her hangi bi yan etkisini görmedim ilk doğumum da da yaptırmıştım ☺️