Ezgimrt1 Kızlar 20. Haftadayım ilk gebeliğim ama hala hisetmiyoruö bazı arkadaşlarım 15,16 da hissetmişler 😔 bende sadece bazen batma oluyor kasık tarafında o kadar neden hala hissetmiyorum ☹️☹️
Eylemmmmm Ezgimrt1 bende 15. Haftadaym hissetmiyorum araştırdım ilk gebelikte 22 ila 24 haftalarında hissediliyormuş içim rahatladı
Fatmanzmgl Ezgimrt1 canm bn 23te hssetmeye basldim oda tam bile degl bnmde ilk gebelgim ilk basta bi karincalanma gbi oluyor zaten zayf ve güçsüz gayet norml
Denizincani Ezgimrt1 canim uzulme normal bi drum bir kac haftaya hissedersin bnde 16 da hafif hafif hissetmistim bu donemde bebegin tekme yumruk saldrmasini bekleme damar atmasi gibi olur ilk tekme hissetmeleri
Mervecrbg Ezgimrt1 aşıdan önce kalp sesini dinliyolar hissetmenle alakalı bi şey değil ki kalp sesini duymuyolar mı?
Fatmanzmgl Ezgimrt1 ilk defa duydum ignenin harektle ne alakası var sasirdm cnm bn 20gun once oldum ve sormadilr bile cnm
mantik_0 Ezgimrt1 bende 20. haftamdayım ve hala hissetmedim :( doktor hissedersin yakında dediği için sakince duruyorum eğer o yakın gelmezse her an panikleyebilirim :( :( ama tetonoz aşısını oldum ben dün bir şey demediler..
Esryk Ezgimrt1 hiç sorun etme ben de ilk gebeliğim de senin gibiydim. Aşı gecikiyor diye stres olmuştum ama bir iki haftaya hissedersin ben hatta aaa bunu biliyorum ama bebek küçük olunca bağırsak hareketi falan sanmıştım diye düşünmüştüm şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum 16 17 de hissettim ama tecrübeli olduğumdan. Naçizane tavsiyem aşılarınızı beş doza tamamlayın ikinci de aşı derdiniz olmasın 😉
Beyazmelekk Mervecrbg ya ben bugun oldum aşıyı saglk ocaginda ne bebegin hareketini sordular ne kalp atisini dinlediler bizim sağlık ocaginda bi anormallikmi var o zaman tedirgn oldm smdi
shsn Eylemmmmm şuan 22.haftalık hamileyim. ilk tekmesini 17.haftada hissettim. şuan dönüşünü bile hissdiyorum. her hamilelikte değişiyor ve bence vucudunuzu tanımanızla alakalı birşey çünkü birçok hamile gaz hareketi ile karıştırabiliyor.
Ezgimrt1 Fatmanzmgl ne zaman gelmem gerek diye aradım bayan da hareketlerini tam hissettiğiniz zaman gelince 5. Ay içinde dedi
Esryk Fatmanzmgl bazı ebeler daha titiz oluyor ama haftaya göre yaptıran arkadaşlarım da da hiç sorun olmadı içiniz ferah olsun
guliii Ezgimrt1 bende de kalp atışını dinledi sonra yaptı iğneyi, hareketlerini hissetmen lazım demedi ilk kez duyuyorum şu an
Mervecrbg Beyazmelekk anormallik var bence benim ilk dinlediler kalp sesini alamadı tatlı bi şeyler yedirip içirdiler uyansın diye ondan sonra kalp sesleri geldi öyle vurdu aşıyı kalp sesini almadan vurmayız dediler
Sekar Ezgimrt1 Benim de ilk gebeliği 21. Haftada hissetmeye başladım. Kontrollerinde sorun yoksa endişelenme hissedersin 1-2 haftaya kadar ☺️