Tgcmrt hımm anladım canım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Benim çift yumurta ikizi. doktorum baş aşağı dedi 38. haftaya kadar beklicez normal olmasını dedi ben şuan 37+1 deyim. ikizler 40. haftayı görmüyormuş öyle demişti doktorum