_kbranr_33 Insallahla saglıklı kucanınza alırsınız kızlar bende ıkızım benım annem evde dpgurmus bızı ınsallah sızde bı sancıda kucgınza alrsınız💕🙏🏻
Superfreshlerim _kbranr_33 ikizinizde kız mı? Benim ikiside kız inşallah sağlıkla gelirler çok merak ediyorum ilerleyen dönemde aralarındaki ilişkinin nasıl olacağını☺️
Arymy Benimkiler kız 26+3 teyim yaş 36 görüştüğüm doktorlardan biri hariç sezeryan dedi sadece bi tanesi normal deneyebilirsiniz dedi. Şuan takibimi yapan doktorum 37. Haftayı görürsek 37 de alacağız ama 34 den itibaren kan sulandırıcıyı bırakıp bekliycez dedi. Umarım hepimizin beebekleri sağlıkla zamanında gelir🙏
Bsra_28 nur_sen05 benim doktorun sezeryan dedi normalde olabilir ama bebeklerden biri korkabilir diğeri doğarken dedi bende sezeryan istiyorum zaten :(
Superfreshlerim nur_sen05 benimde oldu canım 3 kez aklım çıktı gidecekler diye, benim tüp bebek, Allah razı olsun eşimden benimde en büyük destekçim o ailelerimizden kimse yok yakınımızda
Superfreshlerim Dilek6161 inşallah haftalarımızı sorunsuzca geçirip bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız, benim de tüp bebek
_kbranr_33 Superfreshlerim evet canım oda kız ben acıgım o kapalı yapı olarak cok farklıyız ben pozıtıfımdır o hep negatıf bırı ıntahr edecek olsa ıntahar etırır 😂🤣
Sermec Benım de kız kardeşlerim var 24 yasındalar valla normal doğdular tam zamanında hatta o zamanlarda ultrason yok dıye annem bır tane beklerken bakmış 2 tane Allah istedikten sonra her sey olur 🙏 🤗
Superfreshlerim _kbranr_33 ikiz olmak çok değişikbir duygu gibi geliyor, bebeklerimin ikiz olduğunu duyunca çok mutlu oldum, risklerinin çok olması korkutuyor ama çok güzel olur inşallah
_kbranr_33 Superfreshlerim güzel olur allah izin verırse cok destekcı oluyor bak hamıleyım sagolsun geldı evımın heryerini temizledi yemegımı yaptı allah ondan 1 degıl bınkere razı olsun bu dünyada hayata evladım annem ve ıkızım olsun başka kımse olmasın okdr dıyorum ınsallah senın evlatlarında sana bırbırlerıne cok düşkün olurlar🙏🏻
Kbrazcan Dilek6161 bende geçen sene 30 haftalık bebeğimi kaybettim bu sene ikiz olduğunu öğrendik gerçekten Rabbimin mucizesi inşAllah sağlıkla ikisinide kucaklarımıza alırız canım
Dilek6161 Kbrazcan amin cnm insllah zor surec piskoloji olarak bende 9 ay once 6 aylik bebegimi kaybettim
Anastasia nur_sen05 merhaba, ikizler tek yumurtamı çift yumurtamı birde hangi hastaneye gidiyorsunuz istanbuldamı?
nur_sen05 Anastasia çift yumurta ben doktorumdan memnunum o şimdi hastane değiştirdi özel bir hastaneye geçti önceden devletteydi o nereye ben oraya 😊