Edaskaya Tashasret şuan şoklardayım 2 kilo nerdeyse maşallah da çok degil mi yani daha Doğuma 2 Aydan fazla var tahmini kaç kilo dogarmış 🤔
Prensesimi_bekliyorum Crn321 22 de başladı bizim önden gitmelerinin. 22.haftada 660 gramdi doktor 1 hafta önde demisti
Mrveyman Bende şuanda 29+3haftalığım 26haftalıktım doktora gittim 1100kg 35cm di oğlum bende 51kg hamile kalmıştım 3hafta önce tartıldığımda 61olmuştum Ekim 25 - Kasım 7 arası bekliyoruz oğlumuzu kısmetse 🤰🏼🤱🏼👶🏼💙🥰
Prensesimi_bekliyorum Edaskaya canım hemen şeker yüklemesi istedi zaten ama şeker çıkmadı babamız da 5.750 doğmuş genetik sanırım 3 hafta gün verdi tekrar bakalım kilo alımına diye haftaya bir daha kontrolumuz var
Crn321 Prensesimi_bekliyorum o önden gitmeleri anlamıyorum nasıl oluyo ya 🙈 ben 21 haftalıgım kızımla oglumda ultrsnda 22 gösteriyo birinin kilosu 510 digerinin 490 normaldir insallah 🙈
Helly007 28+3 uz bizde oglusumla 1200 Gr şeker yemeyi azaltinca kilosunu haftasına göre çekmiş olduk doktorumla yoksa benimkide 2 haftada önden gidiyordu şükür ama şuan iyiyiz🤲😍
ikiprensesannesiii Benim de 29+2 de 1800 kg 3 hafta önde gidiyormuşuz ama gebelik şekeri var bende. Önüne geçebilirsem haftamıza geliriz inşallah
Prensesimi_bekliyorum ikiprensesannesiii bende gebelik şekeri çıkmadı ama biz de 3 hafta öndeydik son kontrolumuzde
Prensesimi_bekliyorum Edaskaya amin canım hepimiz bebeklerimizi sağ salim kucaklarimiza alırız inşallah
Ylmaz Prensesimi_bekliyorum bizde 27+1 de iken 1009 kg idik. 30. Haftada tekrar kontrolümz var bakalm ne olacak