Aleynaalper1 cnm keşkr fotonu paylaşmasaydn burda daha gecen bi postta gördm bi adam kullanıyomş bu uygulamayı babaymış öyle diyo yani hoş değil sn bilirsn tabi genede. Karnın bnce norml yani herkesn bünyesi farklıdr buna neden takıldn ki çok kilolu olması bebeğin sağlıklı olduğu anlamınada gelmz ayrıca.