Aleynaalper1 zamanından önce doğup 3,5 kilo olan bebeği sağlıklı sınıfına koymuyorlar çünkü anne karnındaki gelişimi tamamlamamış oluyor kiloya çok takılma. Ben 43 kilo ile hamile kalmış 54,5 ile 3665kg 53 cm 38+4 de kızımı doğurmuştum ve hiç göbek yok gibiydi son zamanlar basket topu gibiydi. Şimdi 2. Ye hamileyim karnım biraz daha büyük duruyor ama bu bebiş ilkinden biraz daha az kilolu gidiyor. Karnının büyüklüğü ile bebeğin kilosunun alakası yok