12_yil_sonra Mirac_annesi 26 olduk biz , aynen senin gibi hissediyorum . Gün içinde çöl geriliyor karnım nefes alamıyorum
Gurbetci93 Mirac_annesi benimde seker yuksek cikti ilki ikinciyi yapicam insallah yoktur ya seker zor
Medinee23 28 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı..1651 gram almış minik kuzum ..ve ben 1 gram bile kilo almamışım bu ay hep bebeğim almış 😍masallah ...2 hafta önden gidiyoruz bu arada
Gurbetci93 Medinee23 masallah bu son haftalar Daha hizli aliyolarmis bende kilo aldiran seyler yiyorum ama bunu bide dogurmak var tabi 😂
Gurbetci93 Naze2151 cok normal canim benim doktor hatta en alt sinir be yuksek siniri gosterdi Benim normaldeydi seninde oyle yani bizim toplum biraz tombik bebekleri seviyor sanirim😊
Kumru_ Gurbetci93 Bende 30.haftadayim iki gün önce gittim 1370 gr dedi o zaman benim yavrum da hemen hemen öyle doğar😍
Medinee23 Gurbetci93 oğlumu 4300 normal doğurdugdum için neyle karşılaşacağımı az cok dusunebiliyotum😂😂🙈
Medinee23 Gurbetci93 yediklerime de hic dikkat etmem yaninoyle ozel ssyler yemem hic ama benim genetik sanirim🙈 saglikli olsunda iri bebek cok dahabiyi oluyir ele avuca geliyor😁
Hazem Gurbetci93 ultrosanda di kıloyla hıc bır zamn tutmaz canım bana 4 kılo dedıler kızım 3,380 dogdu o yuzden daha da, az daha da yuksek olabilr