Gurbetci93 29+3 gunluk hamileyim 2 gun once doktor kontrolunde bebek kilosu 1.350 gr cikti bu sekilde devam ederse 3.700 gr dogar dedi sizin bebekler haftasina gore nasil.
A_S_K Gurbetci93 benim o haftada 1038 di :) şimdi 32+2 de kontrole gittim. 1800 olmul. Şuan 32+4 olduk kilosu iyi canım ☺️
Aybuk Gurbetci93 ben dün kontrole gittim 28+3te doktor 1100 gram civarı dedi cok kilolu bir bebek olmıcak dedi hatta biraz moralim bozuldu 🙄
Gurbetci93 A_S_K saglikli olsunlarda kiloda cok onemli degil benim gecen ay biraz korkuttular gelisimi geri kalabilir die cok sukur bu ay normal dedi
Gurbetci93 Aybuk canim moralini bozma doktor bu haftalardan sonra hizli kilo aliyor dedi bebekler yemene dikkat edersen hizla kilo alir bence
El_mu 27.haftamda gittim en son 1.100 gramdi suan 31+2 deyim haftaya gidecegim bakalim kac olmus minik kızım 😊🌸
Mirac_annesi 29+5 1500 gram canım bende gebelik diyabeti cıktı diyet yapıyorum ama bu ara karnım baya gerginleşti sizin de öyle mi ? 👼🏻
12_yil_sonra Mirac_annesi 26 olduk biz , aynen senin gibi hissediyorum . Gün içinde çöl geriliyor karnım nefes alamıyorum
Gurbetci93 Mirac_annesi benimde seker yuksek cikti ilki ikinciyi yapicam insallah yoktur ya seker zor
Leylaacl Gurbetci93 31+3 bizde bugün kontrolümüz var bakalım kilo almis mi en son 1.300 dü tombis bi bebek dedi diyet uygula dedi yoksa sezeryan olursun diyede korkuttu 🤣🤣🤣
Naze2151 Gurbetci93 28+5 olduk bugün dün kontrolde doktor 1200 gram olmuş kilosu iyi dedi. Annemde iyi kilosu dert etme dedi ablam az az diyip duruyor sinirlerimi bozuyor. Sanki 10 kilo olacak 6 buçuk aylık çocuk ya
Gurbetci93 Naze2151 cok normal canim benim doktor hatta en alt sinir be yuksek siniri gosterdi Benim normaldeydi seninde oyle yani bizim toplum biraz tombik bebekleri seviyor sanirim😊