EdaSerdar yok ben özel bir bankada çalışıyorum, benim daha erken ama arkadaşlarım var, 32. Haftada çalışabilir raporu alıyorlar sonra 37. Haftaya kadar çalışıyorlar, sonrasında 4 ay ücretli 6 ay ücretsiz izin kullanılıyor, toplu parada yatmıyor, sadece ilk 4 ay maaş alınıyor.