Ays_3637 Merhabalar eşimle bir türlü kız isminde anlaşamıyoruz anlamı güzel olan isimler söyler misiniz 😊şimdiden teşekkürler 🙏 ****
Seda_123 Ays_3637 Benimde kızım olacak 18 haftalık hamileyim basından beri belliydi ismimiz Hafsa Mina koyucaz insallah
Ates007 Deletedmom293 eşimin ve benim de hoşuma gidiyor ama ileride iz ismi sıkıntı yaratır diye koymaktan vazgeçtik☹️
Semrabor Ays_3637 çocuklarımıza verdiğimiz isimlerden bile sorumluyuz dini isim verilmesi gerekiyor diye meryem nida koymayı düşünüyoruz biz meryemi eşim istedi asıl ismi o olacak nidayıda beğendiğimiz bir isim olarak yanına düşündük belki sizede fikir olur.
Deletedmom0071 Semrabor dini isim vermek zorunlu değildir. Ertuğrul Gazi nin ismi Türkçe ve dini değil diye daha mı az Müslüman oldu? Nida ismi sadece Arapça bir isim hiçbi dini tarafı yok. Meryem ismi dini evet çok da güzel bir isim ama Müslüman olduğunuz kadar Türksünüz de bunu da hatırlatmak istedim.
yagmurkiz Semrabor dini isim vermek gerekiyor diye bir şey yok anlamı güzel bir isim vermek diye bir şey var. Malesef herkes gibi sanırım sizde arapça olan her kelimeyi dini isim olarak düşünüyorsunuz. Türkçe almanca italyanca bile olması dert değil sonuçta müslümanlar sadece arap değil o yüzden anlamı düzgün olması kafi.
Deletedmom293 Hazaldalilar ilk aylarda mı Doğum yapacaksınız? Benim Ocak 7-8-9 görünüyor ondan sordum ☺️
Didi6 Hazaldalilar Miray'ın gerçek anlamı o değil canım... http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
Mucizem_1 Deletedmom0071 dini isimler koymak zorunda değiliz ama manası güzel isimler koymaliyiz.peygamber efendimiz(sav)bu şekilde tavsiye etmiştir.zaten insanlarin bazıları şey zannediyor Kur anda geçsin de ne olursa olsun.hic bakmıyorlar manasına.mesela aleyna.kuranda geciyor ama hic manası yok .de da eki sadece....
Fatiheren_61 Ays_3637 öykü meva asel Hafsa sevde Serra İpek duru miray bade Beril Sahra mihra meyra...isim çok karar vermek yok 😂bende aynı dertten muzdaribim .
Ays_3637 Deletedmom293 Aralık 5 görünüyor ama sezeryan olduğu için Kasım sonu yada ortası olur herhalde
Hazaldalilar Deletedmom293 hayır benim Doğumum Eylül de Allah’ın izniyle çocukluğumdan beri hayalimdi çok severim Miray ismini çok narin geliyor kulağa ♥️ Hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden beri Miray olacağını hissediyordum öyle de oldu😍
Deletedmom0071 Tubabyk sanırım okuduğunuzu anlayamıyorsunuz. Ben akademisyen bir ilahiyatçıyım dini bilgimin ne kadar kuvvetli olduğunu siz ölçemezsiniz.
Tubabyk Ahirette hesabı sorulacak çocujlara güzel anlamlı isimler katnak lazm anne baba olarak. Biz müslümanz onu düşünerek katmamz lazm sırf degişik olsn dye anlamı olmayan saçma sapan isimler katmamaya dikkat edelim !
Kubraaas @Ays_3637 ‘Bebito’ diye bir uygulama var. Ben ordan bakıyorum anlamı yazıyor beğendiklerinizi işaretliyorsunuz falan. Bir bakabilirsiniz.