Zade aynen bende e bebekte çalışıyorum ilk gebeliğimdi iş yerinde kanamam oldu düşük riskim vardı bende o yüzden raporla devam ettim ayriyetten serklaj olacaktım ilaçla tedavi edildim çok şükür 36 haftaya kadar geldik öyle böyle bende rapor bitişinde aldım ücretimi devletten 🙏tüm bekleyenlere allahım sağlıcakla yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin 🤲