espalp ben iş yerimin bana yazdığı mesajı paylaşayım belki yardımı olur.
İstirahatleriniz için düzenlenmiş olan istirahat raporunuzla ilgili S.G.K. Sağlık ödemeleri sistemine raporlarının girişini yapmıştık. Çalışılmayan günler için bizler herhangi bir ücret kesintisi yapmamaktayız. Yalnız S.G.K.’ nın çıkaracağı istirahat ödemesini Kimliğiniz ile birlikte PTT’den veya e-devlet sistemi üzerinden kendinize hesap tanımlatarak adınıza ait hesaba aktarabilirsiniz. Daha sonra Mali İşler’ e aşağıdaki hesap bilgileri ile eft veya havale ile teslim etmenizi önemle rica ederiz. Dekontunu sonra karışıklık yaşamamak adına tarafıma gönderebilir misin?
*Önce https://www.turkiye.gov.tr/4ab-isgoremezlik-odemesi-gorme linkinden e-devlet şifrenizle ekteki bölümden istirahat raporu parası bankaya yatmış mı öğrenebilirsin.
*Ayrıca https://www.turkiye.gov.tr/4ab-isgoremezlik-odemesi-gorme linkinden ekran görüntüsü alarak bizimle paylaşabilir misiniz ?
*E-devlet aracılığıyla https://www.turkiye.gov.tr/sgk-sahis-odemeleri-banka-hesabi-tanimlama linkinden kendi hesabını tanımlayabilir , bu hesaba aktarabilirsin.
** Bildiğim kadarıyla PTT’den her ayın 8’i ve 14’ü arasında bu ödemeleri yapabiliyorlar. 170’i arayarak EFT işlemi şeklinde de yapılabiliyormuş.