Kızlar birşey soracağım 22+4 de detaylım vardı bebeğimin kilosu 488 gr 25 cm de boyu vardı. Kiloyla alakalı postlara baktığımda sanki zayıf gibi geliyor bana şuan 23+2 olduk bir sonraki randevum Eylül 11 de. Yani benim sat belli değil ultrasonda çıkan haftaya göre 23+2 yiz çok kafama takıldı. Bilgisi olan yazabilir mi 🙏🏻