Mystery89 CeylinEsila Hatice hn. Muayene ücreti ne kadar? Bende arif denize gidiyordum 125 tl idi medicalde ama şuan defalife geçmiş, tekrar dr arastırıyorum da
Mystery89 CeylinEsila teşekkürler cevap için, aslında arif beyden çok memnunum fakat defalife çok uzak o yüzden arayışa girdim
CeylinEsila Mystery89 Rica ederim. Arif bey i duymuştum iyi olduğunu. Sankoda ibrahim bey için çok iyi şeyler duymuştum.düşünürsen orayı.
Yeniannee Mystery89 cnm arif deniz nasil bi doktordu memnunmuydun bende doktor arıyorum da bilgi verebilir misin
Beyza1324 Ayrıca belki bilmeyen vardır ben bir kaç kez fazla para verdim defa life da pek çok kuruma indirim var polis eşleri sendikalı öğretmenler gittiğinizde indirim olup olmadığın sorun isterseniz
Mystery89 Yeniannee çok ilgili çok iyi bir doktor canım sen sormadan sana herşeyi tek tek anlatıyor öyle ilaçları abartan doktorlardanda değil, tavsiye ederim canım
Senasehr Icot canım Doğumda sana nasıl davrandılar bileği verir misin mesela seni Doğuma nasıl hazırladılar bende Esra hanıma geçmeyi düşünüyorum bana ayrıntılı anlatır mısın
Sduru Kızlar merhabalar bende gaziantepte yabanciyim. Bir iki rutin kontrol için defa life manolya yılmaz belgin e gittim.ama memnun kalmadım hiç konuşmuyor gülmüyor. Tamam isini yapsın ama insan bir güler yüz bekliyor.dalga geçer gibi konuşma üslubu var.ben ilk gittiğimde tecrübesiz bir şekilde gebeliğe hazirladigim için bazı sorular sordum dalga geçer gibi alttan gülerek cevap verdi.cok sinirlendim. Şimdi bana deda life yakın ve gebeliğimi dün kan testi ile öğrendim defa life da bask a doktor öneriniz var mı kızlar.sanirim derya hanım iyiymiş budefa onu deneyeyim
0263_35 denizz89Defalife Arif Denize gidiyorum.Bir sorun yoksa alttan muayene yapacağını sanmam.Şuan için oldukça memnunum 1-2haftaya doğum yapacağım inşallah doğumdan da memnun kalırsam yazarım 🙏🏻
0263_35 Elif92 mrb cnm evet Arif hocada Mart sonu normal doğum yaptım şükür iyi geçti.suni sancı yoktu bende dikiş oldu ama hepsi geçiyor.Kolay dogum dilerim sanada
Ftm12 24 haftalik gebeyim daha oncesindede problemim vardi gebe kalamiyodum derya hanima gittim öneri üzerine yaklasik 1,5 yildir derya hanima gidiyorum hem hamilelik oncesi hemde hamileligimde devam ediyorum su an kendisi guler yuzu bilgisi ve sakinligi hosuma gidiyor. Ayrica verdigi cep numarasindan hem mesajlarima hem aramalarima cevap vermesi sorularima hastaneye gitmeden de cevap almam benim icin avantaj. Manolya hanim icin hep ters yuzlu insani azarliyo dedikleri icin gitmeyi dusunmedim.