Ben doğumumu Sanko ‘da yaptım. Doktorum da Yard. Doc. Dr. Esra Özkaplan ve çok memnun kaldım. Daha önce dr tavsiyesi sebebi ile Yaşam’- gittim. İki ayrı doktor değiştim doktorlardan değil de hastaneden ve tarzlarından hiçç memnun kalmadım. Her iki doktor da yoğunluktan olsa gerek içeriye 2 şer 3 er alıyordu hastaları sanki özel değil de devlet gibi. Hiç hoşuma gitmedi. Defalife Manolya hanım ı duydum fakat soğuk ilgisiz diye duydum tabi doğrusu nedir bilemem. Hatem’de Nazan Özdemir var o da iyi bir doktor fakat ben kesinlikle Sanko diyorum. İlgi, alaka, temizlik , herşey çok iyi. Öyle abartıldığı gibi pahalı da değil. 2 şer 3 er hasta alan Yaşam’a 60-65 veriyorken Sanko’ya 55 tl veriyordum muayene için.