Ben de Muhammed (sav) ismine karşı çok hassasım. Peygamberimiz ismimi duyunca salavat getirin diye hadis olduğu söylenir.Büyüklerimiz de derdi küçükken. Ama İsim o kadar hassas ki okulda çocuklar, liseli gençler. Muhammed isminin büyüklüğüne, yüceliğine aldırmaksızın birbirlerine ağır sözler sarfedebiliyor. Ne yazık ki biz farkında olan insanlar bile bazen bunu yapabiliyoruz :(
Gerçi her isim için dikkatli olmamız gerek ama Muhammed (sav) çok özel, çok yüce bir isim olduğuna inananlardanım.