İyi akşamlar
Allah nasip ederse iki ay sonra bir oğlumuz olacak 👶🏻 İsim konusunda Muhammed Ali diye karar verdik. Akrabalar falan Muhammed ismi koymayın diye baskı yapıyor 🙄 Ağır olur çocuk kaldıramaz gibi şeyler söylüyorlar. Teyze ben severken argo şeyler söylerim olmaz falan diyorlar 🙄 Bana enteresan geliyor ama Muhammed ismi koymakla ilgili sizin düşünceleriniz neler hanımlar???