Serapozdemir Eminef2161 çok teşekkür ederim bakıyorum şimdi yakın sayılır orası bende gitmek isterim.
Afra34 Daphne umarım doktorun kendisi olur bende ilgilenmesini çok beğendim ama ikinci gidişimde kendisi yoktu😔
Daphne Afra34 Evet maalesef yoktu. Hastaneden yeni çıktım. Eğitim Araştırma Hastaneleri de böyle bir doktoru bir daha göremiyor insan onun adına randevu alsa da :((
Zelo52 Eminef2161 ne güzel ben Marmara da dikkat ettim Bi temizleyen yoktu hala jel var alette üstüm başım batmıştı peçete verirmisiniz dedim orda var dedi baktım baktım göremedim
Serapozdemir Eminef2161 bugün bakamadım zaten kayıtlar devam ediyor demişler sadece onu gördüm ücretli bu gebelik Okulu? Siz memnun kaldınız mı tavsiye eder misiniz?
Afra34 Daphne aynen ya doktor adına randevu alıpta onu tekrar görememek bide memnun kalınca insan üzülüyor soracak soramıyor biraz acele ettiriyolar hayırlısı artık 🤲🏻
Eminef2161 Serapozdemir ücretsiz canım kayıt yaptırmadan gitsende orada kayıt ediyorlar sorun olmaz ya da isntagramdan yazsan da yeterli oluyor
neviinn Hem özel hastaneye hem de Lütfi Kırdar’a gidiyorum Randevularımı özellikle Gazi Yıldız veya Elif Cansu Gündoğdu’ya alıyorum ikisinden de memnunum şuanda Diğer başka isimlerini bile hatırlamadığım doktorlardan memnun kalmadım