Ben özele gidiyordum taki gebelik okulundan sonra karar verdim orada yapacağım inşallah Doğumu zaten özelde de kendi doktorum olmayacakmış gece doğarsa niye para ödeyim o zaman dedim 3 kere aciline gittim gerçekten siz iyi olun onlar da çok iyi oluyorlar herkese bağıran hemşire bana çiçek gibi davrandı mesela Doğumu da yukarı çıktıktan sonra yanında kimse olmuyor Doğumdan sonra servise geçince gelebiliyorlar bayan refakatçi istiyorlar tabi bu eski taraf için böyle şuan yeni binada hazırlanıyor bana denk gelmiyor amaç yeni bina özelden farksız olacak ebe hanımın anlattığına göre